2016/01/10

Jak ważny jest uśmiech. PODZIEL SIĘ NIM

UŚMIECH, PODZIEL SIĘ NIM

Heii. Nie wyobrażam sobie dnia bez nie uśmiechnięcia się. Moim uśmiechem obdarowuje innych. Wiem jaki uśmiech jest ważny w życiu człowieka. Dzięki niemu my stajemy się choć przez chwilę radośniejsi, świat staje się piękniejszy, my także. Człowiek wygląda o wiele piękniej uśmiechając się niżeli płacząc czy smucąc się. Motywacją do uśmiechu może być cokolwiek. Przedmiot, muzyka, może ktoś coś napisał, a może po prostu drugi człowiek, jego radość. Nie jedna osoba w swoim życiu czy w aktualnym momencie ma osobę, której radość jest dla nas bardzo ważna. Obdarowujmy tę osobę naszym uśmiechem mimo wszystko. 
Ja na przykład nie wyobrażam sobie uśmiechać się na siłę, muszę znaleźć coś dla czego warto mi się uśmiechnąć. Czasem jednak założę na siebie maskę, aby nadal ludzie wokół mnie byli szczęśliwi. Nie chcę dawać im powodu do smutku, ani do niepokoju. Szczęście innych jest powodem mojego szczęścia, ale nie zawsze. Zależy czego to szczęście dotyczy.
Nie będę pisać wywodów na temat jak być szczęśliwym, bo każdy z nas ma coś co jest powodem uśmiechu. Szukajcie jak najwięcej powodów do szczęścia.
Pomyślcie też o innych ludziach, który naprawdę się źle wiedzie. Mają różne choroby, są pozbawieni dachu nad głową, nie mają środków na utrzymanie, nie mają jedzenia. Szukajcie u nich uśmiechu. Jeżeli go znajdziecie, będziecie wiedzieli, że to najbardziej szczery uśmiech jaki widzieliście w przeciągu jakiegoś określonego czasu. Wiecie gdzie znajdziecie najwięcej szczerego uśmiechu? Na oddziałach onkologicznych. Jako wolontariusze możecie pomagać takim ludziom. Możecie sprawić, aby uśmiechnęli się, bo wraz z ich uśmiechem wasz uśmiech stanie się silniejszy. Ja od nowego roku nie uroniłam ani jednej łzy, to ma być bardzo pozytywny rok i ma mi dać wiele owoców.
Będąc wolontariuszem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy także możecie sprawić uśmiech takich osób. Zbierając dla nich pieniądze, ba, sponsorując urządzenia do walki z rakiem (i nie tylko) rodzi się coraz to większa nadzieja na powrót do zdrowia i do utrzymania jak najdłużej przy życiu. Cieszcie się jak najbardziej i jak najdłużej. Pomagaj innym, dziel się uśmiechem !!

Jeżeli Was zanudziłam, przepraszam, bo może być to dla Was tylko smęcenie i możecie uważać, że to po prostu nie ważne. Odpowiedzcie jednak. Co myślicie o szczęściu? Dzielicie się nim? A może ktoś dzieli się nim z Wami?

UWAGA TROCHĘ MOICH ZDJĘĆ :D





Tutaj zdjęcie z WOŚP-u. Obklejony cały samochód naklejkami z 24 finału :) w Poznaniu ;)


23 komentarze:

  1. Jestem osobą dla której śmiech to podstawa! Śmieje się ciągle, praktycznie co minutę :D
    Chorym i niepełnosprawnym ludziom bardzo potrzebny jest uśmiech! Znaczy dla nich bardzo wiele. Wiem ze swojego doświadczenia :)
    Pozdrawiam :*
    ewelinaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam powodów żeby się uśmiechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE MÓW TAK. Napisz do mnie maila, pomogę CI go znaleźć (ludwiczaczka@o2.pl)
      Nie możesz tak mówić.

      Usuń
  3. ale wiesz ze wiekszosc pieniedzy z wospu wcale nie idzie na te urzadzenia ale na woodstock na ktorym owsiak daje pozwolenie na chlanie i cpanie? mlodzi ludzie leza w rowach itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku ten post miał być o WOSPIE i chciałam poruszyć ten temat. Mimo wszystko sa urządzenia zakupione przez niego i gdybyś trafil(a) na stół operacyjny te narzędzia bedą urzyte, chyba ze chcesz podpisać zaświadczenie, ze nie chcesz być operowany jego narzędziami/urządzeniami. Nie wiem co dokładnie kupuje.
      Zdaje sobie sprawe tez, ze duża cześć tych pieniędzy trafia do jego kieszeni ale duzo dobrego uczynił mimo wszystko :)

      Usuń
  4. Mądre słowa, ludzie często zapominają o mocy uśmiechu, trzeba im przypominać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Usmiech jest wazniejszy niż tysiąc słów <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech jest piękniejszy niż milion gwiazd na niebie :)

      Usuń
  6. Wera dla mnie Twój uśmiech jest najważniejszy. Powoduje on że moje serce bije szybciej a najbardziej paskudny dzień zamienia się w coś wspaniałego. Uśmiech na Twojej twarzy pokazuje jak bardzo jesteś szczęśliwa a Twoje szczęście to także moją radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzelę Cie kiedyś :'D

      Usuń
    2. "serce nie sługa przecież i nie chce słuchać przekleństw"

      Usuń
  7. Pamiętam, gdy ktoś powiedział do mnie kiedyś "z uśmiechem Ci do twarzy" no i w sumie miał rację. Nie można się smucic, choć by cały świat nam się walił to zawsze znajdzie się osoba lub rzecz dzięki, której będziemy szczęśliwi. Bardzo lubię pomagać innym, działać w takich akcjach jak WOŚP czy po prostu iść przez miasto i się uśmiechać do innych - daje to tyle radości oby dwu stronom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie, smutnego człowieka który nie potrafi się uśmiechać, nie wygląda z tym dobrze, nie mam żadnych powodów dla których mogę się uśmiechnąć

    OdpowiedzUsuń
  9. Tuż przed świętami z klasą pojechałam do szpitala onkologicznego z małymi upominkami i żeby pośpiewać kolędy to było cudowne przeżycie, mieć uczucie, że zwykłym uśmiechem, czy śpiewaniem kolędy można wywołać taką radość. Naprawdę to było coś niesamowitego i przeżywam to już po raz 3, bardzo mądrze napisałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja próbuję przekazywać innym radość. Jak najwięcej uśmiechu :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ciągle się uśmiecham ! Nie potrafiłabym inaczej. Nie lubię mojego uśmiechu ale nie wytrzymałabym dnia bez niego ! :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń