2015/12/12

LBA

Serwus kochani  !!!

Co to ?


LBA, czyli Liebster blog aword. Jest to 11 pytań, które zadajemy początkującym blogom, nominując kolejne.
Jest to możliwość wypromowania w jakiś sposób swojego bloga, zebranie więcej czytelników, a nawet dowiedzenie się czegoś o samym sobie.
Za nominacje dziekuje be Noële.

Z gory chce Wam napisac, ze przepraszam za brak polskich znaków  (czasami może ich nie być ale staram się aby były )

No więc zaczynamy!

1. Rzecz bez której nie mogę żyć i dlaczego?


W sumie wiele rzeczy jest dla mnie ważnych. Mimo wszystko ważny jest dla mnie telefon, ponieważ trzymam tam wszystkie ważne informacje, dzwonie do rodziców, utrzymuje z nimi kontakt. Nie wyobrażam sobie nie pisac do Was. Mam tam notatki, a tam folder "Blog". Wszystkie moje posty powstają wlaśnie na telefonie, modyfikowane jedynie są na komputerze. Obecnie jestem u dziadków i pisze na babci tablecie i jest mi dość niewygodnie :/ Na telefonie mam wiele waznych rzeczy przez które kontaktuje sie z moimi przyjaciółmi i z niektorymi z Was.




2. Jaka jest Twoja ulubiona przekąska na słodko i na słono i dlaczego?


Pączki z marmolada, z czekoladą i z adwokatem




Pierniki (świątecznie)



Czkolada do picia (wiem, super przekąska)




Nie umiem określić dlaczego to lubie, mysle ze to dlatego, że moje kubki smakowe przy tym wszystkim wybuchają pozytywnie hahaha.


3. Oglądasz seriale? Jakie byś mi poleciła?


Obejrzałam tylko jeden serial do samego konca, ktory polecam osobą, ktore interesuja sie historia, czasami wojennymi itd.

Mam na myśli konkretnie "Czas honoru" z muzyka Bartosza Chajdeckiego.
Serial jak i muzyka warte polecenia.
Nie bede go szczegółowo opowiadać ale naprawdę warto go obejrzeć.
polecam stronę vod.pl









4. Wolisz kupić coś gotowego do zjedzenia, czy przygotować samodzielnie i dlaczego?


Przyznam szczerze że nie potrafię gotować a do domu często wracam wieczorami więc rodzice najczęściej kupują mi coś do jedzenia ale wole o wiele bardziej domowe obiady.



5. jesteś systematyczna czy raczej odkłada wszystko na potem?


Z reguły jestem osobą systematyczną ale zdarza się, że odkładam wszystko na ostatnią chwile. Nie wiem czym to jest spowodowane ale później mam urwanie głowy i nie mam siły nic robić. Czasami zdarza się że w ogóle tego nie robię potem żałuję. Możliwe, że jest to spowodowane tym, że mam dwie szkoły i kończę późno zajecia i nic mi sie nie chce.

Jednak nie lubie tego i najczesciej robie wszystko od razu.



6. Na co wydajesz najwięcej pieniędzy? 



W zasadzie na przekąski do szkoły. Nie kupuje za duzo, ani ubran, ani kosmetyków. 

Mało pieniedzy wydaje ale tez nie odkładam.


7. Moim ulubionym kosmetykiem do pielegnacji jest...? Dlaczego?



Jak juz wspomnialam nie uzywam za duzo kosmetykow, ale do pielegnacji dla mnie najlepsze jest mydło Dove. Tak wiem, spodziewaliscie sie po mnie czegos lepszego, ale moja cera jest gladziutka naprawde .

Mydło Dove, ahhh... uwielbiam :D



8. Moim ulubionym kosmetykiem do makijażu jest... i dlaczego? 


Mimo wszystko zdarza się lekki makijaz i moim ulubionym kosmetykiem jest tusz do rzęs, eyeliner oraz cienie do brwi:





9. Jaka komedia jest Twoją ulubioną, a jaki film romantyczny? 


Komedia to na pewno "Listy do M." i "Listy do M2"





Film romantyczny to "Zostań jeśli kochasz" (o ile mozna to zaliczyc jako film romantyczny, a nie dramat)



10. Co aktualnie znajduje sie po Twojej lewej stronie? W jakiej sytuacji lub do czego bys to wykorzystała? (Liczy sie kreatywność)

Po mojej lewej stronie znajduje sie piekny, antyczny stół, ktory od zawsze jest u moich dziadków.
Kiedy nadeszłaby apokalipsa zombie, sluzylby mi jako peleryna niewidka. Pod nim nie byloby mnie widać, a zombie uderzając w stół poczułoby niesamowity bol, jak ja kiedy za czasow dziecka uderzalam stopą w jego noge i nigdy nikt tego nie widzial.

11. Chciałabyś się nauczyć czegos czego nie umiesz? Co by to było?


Chciałabym sie cofac w czasie i naprawiac rozne rzeczy, ktore nie tylko ja zniszczylam, chcialabym naprawiac ludziom związki, pocieszac ich i byc przy nich.




Bardzo chciałabym nominować:

Moją imienniczkę Weronike: http://werlaxx.blogspot.com



Moje pytania dla Was.

1. Gdzie w przyszłości chciałabyś zamieszkać? 
2. Co Ciebie inspiruje najbardziej, co lubisz?
3. Musisz spędzić noc w nawiedzonym domu, mozesz wziac 3 rzeczy, co bierzesz?
4. Jaka istota magiczna cie inspiruje?
5. Czy czytasz książki?  Jesli tak to jakie polecasz?
6. Co chcialabys dostać na swieta ?
7. Co jest Twoim powodem do uśmiechu? 
8. Czego Ci brakuje w zyciu ?
9. Malujesz sie? Jesli tak to jakich kosmetykow na codzien uzywasz?
10. Czy ogladasz jakies seriale? Chcialabys jakis polecic ?
11. Wygrałas 1mln w totka, na co je przeznaczysz ?

Czekam na wasze odpowiedzi i dajcie znać jak odpowiecie na nie :*

Dzisiejszy post dla niektorych z Was pewnie jest nie ciekawy i nie ciekawie napisany, ale przynajmniej mozecie sie niektorych rzeczy o mnie dowiedzieć 

11 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi, najbardziej spodobała mi się odpowiedź do pytanie co znajduje się po Twojej lewej stronie :D
    benoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być kreatywnie hahaha dziekuje ❤️❤️

      Usuń
  2. Super! Ogólnie prowadzenie bloga jest kreatywne!:)
    Zapraszam do mnie
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji, świetny post :)
    Jesteś strasznie ciekawą osobą :)
    Uwielbiam czytać to co piszesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz :P
    Niestety niedawno byłam nominowana do LBA więc przykro mi ale nie skorzystam z nominacji :/
    mirabill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żadne niestety ❤️
      Gratuluje zatem, a LBA można zawsze zrobic kilka razy

      Pozdrawiam i całuje mocniutko

      Usuń
  5. Pamiętam jak ja zostałam nominowana do LBA , było
    to na początku zaczynania przygody z blogowaniem .
    Super wspomnienia :)
    foreverdreamblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie super było dostać nominacje naprawdę :)

      Usuń